Et Beni Neden Oluşur


Et Beni Neden Oluşur


Benler genellikle zarar vermeyen ve ağrı yapmayan fazlalıklardır.  Ancak estetik olarak göze hoş görünmezler.  Özellikle yüzde olan benler estetik olarak iyi bir görüntü oluşturmaz.  Et benleri vücudun sürtünme alanlarında bulunması ve özellikle kas kıvrımlarında olması sebebiyle tahriş olabilir.  Yaş ilerledikçe ortaya çıkmaları artar.  Genellikle boyun ve göz kapakları,  koltuk altı kasık bölgelerinde çıkabilir.  Ancak onun dışında vücudun bütün her yerinde de çıkabilir.  Bir tane de olabilir 15-20 tane de olabilir.  Et beni aldırma, bu konuda verilecek en doğru karardır.

Et Beni Neden Oluşur?


Et beninin neden oluştuğu konusunda kesin bir bilgi olmamasına rağmen birçok sebebe dayalı olarak oluşabilir.  Et beninin oluşma sebeplerinden bazıları şunlardır;  boğazlı kazak ve dar kravat giyen kişilerde sürtünme sebebiyle benler oluşabilir.  Gebelik sırasında hormonsal değişiklik gösteren vücutta benler çıkabilir.  Genetik yatkınlığa bağlı olarak çıktıkları gibi aşırı kilo,  cilt kıvrımlarında aşırı sürtünme sebebiyle de benler oluşabilir.  Ayrıca diyabet hastalığı benlerin çıkışını hızlandırır. Bene dokunmanın kansere sebep olacağı gibi söylentiler halk arasında sıkça geçmesine rağmen bunun hiçbir gerçek dayanağı yoktur.  Ancak bilinçsizce bir tedavi uygulamak da benlerin riskini arttırabilir.  

Et Beni Operasyonları


Enfeksiyona sebep olabilir en doğru yöntemlerden biri et beni aldırma operasyonudur. Bir genel cerrah veya estetik plastik cerraha giderek benlerin alınmasını sağlamaktır.  Et beni aldırma günümüzde çok kısa sürede ve en basit operasyonlardan biridir.  Gerek doğuştan var olsun gerekse daha sonradan kendiliğinden oluşsun her iki durumda da benler kısa sürede alınabilir.  Günümüzde bunların lazer işlemi ile yok edilmesi söz konusu iken aynı şekilde bir cerrahi operasyonla da alınması mümkündür.  Özellikle yüzde bulunan benler estetik olarak pek hoşa gitmeyen görüntü oluşturur.  Dolayısıyla iyi bir estetik cerrah ile benler risk almadan ve kısa sürede alınıp benlerden kurtulmak mümkündür. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Sağlığınızı Riske Atmayın Göz Estetiği Yaptırın

Göz Kapağı Estetiği Uygulamaları